Rekrutacja na studia stacjonarne i niestacjonarne drugiego stopnia w roku akademickim 2025/2026

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

zarządzanie w służbach społecznych, niestacjonarne, drugiego stopnia

Szczegóły
Kod ZSS-NM4
Jednostka organizacyjna Instytut Zarządzania i Spraw Społecznych
Kierunek studiów zarządzanie w służbach społecznych
Forma studiów Niestacjonarne
Poziom kształcenia Drugiego stopnia
Profil studiów ogólnoakademicki
Języki wykładowe polski
Czas trwania 4 semestry
Opłaty zł/semestr
Adres komisji rekrutacyjnej anna.mirczak@uken.krakow.pl
Adres WWW https://isszp.uken.krakow.pl/
Wymagany dokument
  • Wykształcenie wyższe
  • Dyplom ukończenia studiów I stopnia
  • Dyplom ukończenia studiów II stopnia
  • Dyplom magistra studiów jednolitych
  Zadaj pytanie
Obecnie nie trwają zapisy.

Nadchodzące tury w tej rekrutacji:
  • Tura 1 (01.06.2025 00:00 – 22.09.2025 23:59)

kierunku i specjalnościach

Zarządzanie w służbach społecznych to innowacyjny, menadżerski i przyszłościowy kierunek studiów dla osób które interesują się przywództwem, zarządzaniem zasobami ludzkimi i rozwojem kompetencji miękkich. Studia na kierunku zarządzanie w służbach społecznych przygotują do pracy w organach administracji rządowej i samorządowej, instytucjach z obszaru pomocy i integracji społecznej, ubezpieczeń społecznych, centrach usług społecznych, stowarzyszeniach i fundacjach działających w sferze społecznej.

Kandydatem na te czterosemestralne studia może być absolwent studiów pierwszego stopnia kierunków z dziedzin nauk społecznych i humanistycznych.

Zajęcia są prowadzone zarówno w salach dydaktycznych, w terenie – podczas wizji lokalnych i zajęć praktycznych, jak i zdalnie – w przypadku wykładów. Kadrę dydaktyczną stanowią osoby reprezentujące dziedzinę nauk społecznych i nauk humanistycznych, dyscyplinę wiodącą stanowią nauki o polityce i administracji.

Sylwetka absolwenta:
Absolwent dysponuje interdyscyplinarną wiedzą z obszaru zagadnień społecznych, organizacji i zarządzania, bezpieczeństwa publicznego, polityki społecznej, problemów i kwestii społecznych. Dysponuje licznymi umiejętnościami pozwalającymi na realizację zadań stawianych przed menadżerami/liderami jednostek służb społecznych; umie budować plany strategiczne i operacyjne odnoszące się do potrzeb, problemów i oczekiwań jednostek, grup i społeczności lokalnych; buduje dokumenty strategiczne, plany rozwoju, raporty, opracowuje programy profilaktyczne i projekty społeczne. W pracy zawodowej wykorzystuje kompetencje administracyjne oraz nowe technologie. Ma umiejętności niezbędne w zarządzaniu zespołem pracowników oraz jednostkami organizacyjnymi. Jest wyposażony w umiejętności pozwalające mu na pracę w sytuacjach kryzysowych, związanych ze wzrostem poziomu stresu. Ma także kompetencje do bycia menadżerem/liderem organizacji społecznych działających w tych samych sferach co rządowe i samorządowe jednostki przynależne do służb społecznych.

Praca po studiach:
Rządowe i samorządowe jednostki przynależne do służb społecznych, organizacje społeczne, struktury administracyjne placówek medycznych, instytucje z obszaru ubezpieczeń społecznych, organizacje pozarządowe wykonujące zadania z zakresu ochrony zdrowia i polityki społecznej.


Więcej informacji na temat studiów w Instytucie Spraw Społecznych i Zdrowia Publicznego znajdziecie Państwo na naszych portalach społecznościowych:
(3) Instytut Spraw Społecznych i Zdrowia Publicznego Uniwersytetu Komisji Edukacji narodowej: Omówienie | LinkedIn
Instytut Spraw Społecznych i Zdrowia Publicznego UKEN w Krakowie | Kraków | Facebook
Instytut Spraw Społecznych i Zdrowia Publicznego | Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (uken.krakow.pl)


Kryteria przyjęć

Konkurs dyplomów: przy jednakowych ocenach o przyjęciu decyduje średnia ocen ze studiów pierwszego stopnia (licencjackich).  

Studia przewidziane są dla absolwentów studiów licencjackich z dziedzin nauk społecznych i humanistycznych. 

 Specjalność

Wybór specjalności od drugiego semestru - utworzenie danej specjalności przy minimalnej liczbie – 15 osób 

  • aktywizacja i readaptacja społeczna
  • zarządzanie kryzysowe i readaptacja społeczna
  • zarządzanie kryzysem w rodzinie 

 Terminy

  • Rozpoczęcie rejestracji: 1 czerwca 2025
  • Zakończenie rejestracji: 22 września 2025
  • Ogłoszenie wyników: 24 września 2025
  • Wpisy na listę studentów: od 25 do 26 września 2025 
  • Ogłoszenie listy rezerwowej: 29 września 2025
  • Wpisy na listę studentów z listy rezerwowej: 30 września 2025